Badanie satysfakcji klientów PS Consulting!

2020-10-07

Badanie satysfakcji klienta jest niezwykle ważnym narzędziem biznesowym, które pozwala udoskonalać firmę we właściwym kierunku, a także ocenić jej aktualną pozycję na rynku, szczególnie jeżeli dotyczy biznesów prowadzonych w branży usługowej.

We wrześniu 2020 roku zapytaliśmy naszych klientów jak oceniają dotychczasową współpracę z Kancelarią Finansowo-Księgową PS Consulting Sp. z o.o. Klienci otrzymali od nas formularze ankietowe zawierające 17 pytań otwartych i zamkniętych, dotyczących sposobu prowadzenia kontaktów w sprawach bieżących z naszym biurem rachunkowym, a także dotyczących kompetencji naszych pracowników,  zakresu świadczonych usług oraz naszego cennika.

W informacji zwrotnej otrzymaliśmy wiele ciepłych słów i celnych wskazówek co do dalszego rozwoju naszego biura, z korzyścią dla naszych klientów. Jesteśmy szczególnie dumni, że:

 

90% klientów ceni wysoką jakość naszych usług, czyli fakt załatwiania wszystkiego "na czas i bez problemów"  
80% klientów docenia kompleksowość świadczonych usług, bo „otrzymują pomoc, jakiej potrzebują”
80% klientów dziękuje nam za miły kontakt i przyjazną atmosferę współpracy!

 

Nie ma nic bardziej satysfakcjonującego w biznesie niż informacja zwrotna od klienta, który jest ZADOWOLONY, dlatego postanowiliśmy zanonimizować wyniki ankiet i przedstawić je publicznie.

 

Kliknij TUTAJ i obejrzyj prezentację wyników!

Jeżeli prowadzisz biznes i nie jesteś zadowolony z dotychczasowej obsługi, jaką otrzymujesz od swojego biura rachunkowego, to zapraszamy! Grono zadowolonych klientów PS  Consulting Sp. z o.o. rośnie!