Młodsza/-y Księgowa/-y ds. klientów kluczowych

2021-05-24

Poszukujemy ambitnej, rzetelnej i pozytywnie nastawionej do pracy osoby na stanowisko:

Młodszej/-ego Księgowej/-ego ds. kluczowych klientów!

Do głównych obowiązków należeć będzie obsługa kluczowych klientów Spółki. Co nas wyróżnia jako pracodawcę? Kancelaria Finansowo-Księgowa PS Consulting sp. z o.o. jest połączeniem nowoczesnego biura rachunkowego z kompleksowym doradztwem w obszarze księgowości i prawa gospodarczego. Oferujemy możliwość cyklicznego odbywania szkoleń zewnętrznych, finansowanych ze środków pracodawcy, w dowolnie wybranym przez pracownika zakresie szkoleń zawodowych z obszaru związanego z działalnością firmy oraz szkoleń rozwijających kompetencje interpersonalne. Stawiamy na rozwój!

 

Opis stanowiska

  1.  Obsługa kluczowych klientów Spółki w ich siedzibie na terenie woj. dolnośląskiego (Biskupice Podgórne k. Wrocławia) - dojazd bezpośrednio do siedziby klienta we własnym zakresie lub dojazd zorganizowany z biura w Brzegu lub samochód służbowy do dyspozycji w dniu wyjazdów,
  2.  Prowadzenie pełnej księgowości spółek z kapitałem polskim i zagranicznym,
  3.  Prowadzenie książek przychodów i rozchodów klientów lokalnych (o ile w ramach współpracy kandydat/-ka będzie pracować także w siedzibie firmy w Brzegu - do ustalenia),
  4.  Rozliczanie transakcji krajowych i zagranicznych w walutach obcych i PLN,
  5.  Prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  6.  Rozliczenia międzyokresowe kosztów,
  7.  Udział w sporządzaniu deklaracji PIT/CIT/VAT,
  8.  Udział w sporządzaniu deklaracji na podatek od nieruchomości,
  9.  Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, GUS, NBP.

 

Wymagania

Podstawowe oczekiwania: pasja do liczb, zaangażowanie, dobra znajomość programu MS Excel, komunikatywna znajomość języka angielskiego i umiejętność logicznego myślenia.

  1.  Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku na pełnej księgowości,
  2.  J. angielski w stopniu minimum B1,
  3.  Chęć rozwoju zawodowego, w tym do odbywania szkoleń zawodowych,
  4.  Bardzo dobra znajomość przepisów o rachunkowości,
  5.  Rozeznanie w przepisach prawa gospodarczego,
  6.  Umiejętność rozliczania ewidencji środków trwałych będzie dodatkowym atutem,
  7.  Umiejętność obsługi programów księgowych Comarch ERP XL, Symfonia Środki Trwałe, Rewizor GT, Rachmistrz GT będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy

  1.  Rozwój zawodowy pod okiem mentora; aktualnie poszukujemy osoby chętnej do rozwoju pod okiem prezesa zarządu PS Consulting – Patrycji Szypulskiej (www.patrycja-szypulska.pl),
  2.  Jasną ścieżkę awansów (od młodszej księgowej do samodzielnej księgowej lub managera działu księgowości) ściśle związaną z tempem rozwoju zawodowego, stażem pracy w naszym zespole i zaangażowaniem w rozwój firmy,
  3.  Pakiet szkoleń i kursów specjalistycznych pogłębiających Twoją wiedzę, realizowany w całym okresie współpracy,
  4.  Możliwość nabycia szerokiej wiedzy i doświadczenia w obsłudze przedsiębiorstw z sektora MŚP (realizacja zleceń projektowych w siedzibie klientów, prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek, obsługa mniejszych firm),
  5.  Elastyczny czas pracy w uzgodnionym zakresie, pozwalający Ci uzupełniać swoją wiedzę i uczestniczyć w zajęciach dodatkowych (np. język angielski, studia podyplomowe, kursy i szkolenia),
  6.  Możliwość pracy zdalnej w ustalonym zakresie,
  7.  Miła atmosfera pracy oraz pomocna dłoń Mentora w czasie realizacji zadań w siedzibie kluczowych klientów Spółki.

 

Dołącz do nas! Wyślij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres ps@ps-consulting.pl - dziękujemy!